mandag 14. mai 2012

Om å bli inspirert


Jeg har mitt eget lille hemmelige prosjekt som jeg nettopp har startet. Mest i hodet foreløpig. Jeg skal prøve bruke mindre penger. Kjøpe mindre ting og tang. Tenke gjennom om vi virkelig trenger det jeg/ vi har lyst på, eller om det bare var nok et spontant innfall. Kanskje har jeg allerede noe som ligner fra før. Kanskje er det bare ennå en ting som stables inn i overfylte skap og boder. På sikt satser jeg også på å kutte noen uvaner som koster. Vi er en familie på 4 som selvsagt trenger en god del. Men egentlig er det mye å hente her om vi bare tenker oss om. Vi er ikke av dem som forbruker mest må jeg innrømme. Men samtidig er det mulig å bli bedre. Og det vil jeg gjerne. Klarer jeg å spare penger ønsker jeg bruke noe av dette til en Interrail reise sommeren 2013. Reiser og opplevelse setter vi høyt.



Bildet fant jeg ved å søke tog på startsiden /bilder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar