tirsdag 15. mai 2012

Hvorfor mitt lille prosjekt

Jeg tror på eksemplenes makt. På sikt vil de nærmeste kanskje innse at noe er i endring. Men det vil ikke skje med det første tenker jeg. Jeg vet at en holdningsendring i meg må vokse seg fram. Og det blir ikke med ord. Men ved handlig. Det er handlingene som de nærmeste ser. Så er det slik da at for å kunne handle. Må man ha tenkt. Denne bloggen er min utvidete tankehatt.

DEN FØDTE IDÉMANN? Petter Smart er et oppkomme av gode ideer. Forskere strides om evnen til aha-opplevelser er medfødt eller kan læres.
Petter Smarts tenkehatt skulle jeg gjerne hatt.


Det er også mitt ansvar å lære barna om økonomi. Dette skal jeg komme tilbake til i et eget innlegg senere.

Vi er på en strand nær der vi bor



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar